Fichtl cup Okřesaneč
Terénní závod motocyklů Jawa 50 Pionýr na motokrosové trati
Máte-li nějaké galerie či videa ze
závodu, napište mi
Úvod
Terénní závody
Silniční závody
Galerie
Kontakt - Autor
Ostatní
Informace o závodu
Výsledky
Oficiální web
Ukázat na mapě
REGISTRACE ZÁVODNÍKŮ:
- Předem se registrujte, buďto přes e-mail fichtlcupokresanec@seznam.cz nebo telefonicky na tel. 724 186 974
-
Při registraci uveďte: jméno, příjmení, kategorii, startovní číslo, bydliště
- Startovné ve výši 300Kč (+ 500Kč vratná záloha na čip číslo) uhradí závodníci na místě v den závodu od 8:00 do 10:00 hodin.
- Hlavního závodu Jawa50 se mohou zůčastnit jezdci bez věkového omezení. Za závodníky do 18ti let ručí zákonný zástupce, který musí být v době závodu v blízkosti trati (toto bude stvrzené jeho podpisem na přihlášce).




TECHNICKÁ PRAVIDLA:

Jawa50 ORIGINÁL
- Čitelné startovní číslo
- Drapáky jsou povoleny
- Závodit mohou stroje pouze typu: Pionýr, Mustang, Pařez
- Sériový motor bez jakýchkoliv úprav (dovoleno použití jednokroužkového pístu a jehlového ložiska na pístním čepu)
- Vrtání válce max. 8. výbrus (tj. 40,00mm), zdvih 44mm, rozteč šteftů originální
- Původní sériová zadní kyvná vidlice včetně tlumičů, sériová přední vidlice bez jakýchkoliv výztuh a úprav, sériová kola a brzdy
- Zapalování musí být originál (kladívkové)

Kat. ORIGINÁL pojede v samostatné rozjížďce vrchní část trati, bez náročných sjezdů a výjezdů


Jawa50 OŘEŽPLECH

- Čitelné startovní číslo
- Drapáky jsou povoleny
- Závodit mohou stroje pouze typu: Pionýr, Mustang, Pařez
- Sériový motor včetně karburátoru, sacího potrubí (filtr libovolný), válce, hlavy, vík motoru a bez jakýchkoliv úprav kanálů ve válci
- Původní nosná část rámu pro uložení motoru včetně uložení zadní kyvné vidlice musí zůstat
- Zákaz použití centrálního tlumiče, zadní vidlice může být upravena, tluniče libovolné
- Toleruje se vyztužení rámu, krk řízení - podsedlovka, libovolná přední vidlice, libovolný výfuk
- Zapalování může být bezkontaktní (VAPE)
- Vrtání válce max. 8. výbrus (tj. 40,00mm), zdvih 44mm, rozteč šteftů originální


Jawa50 SPECIÁL

- Válec a blok motoru musí pocházet z Jawy50, chlazení vzduchem, navařená žebra povolena, rozteč šteftů hlavy a válce musí být orig. 44x38 mm
- Povolen maximálně 8. výbrus válce (tj. 40,00mm), zdvih musí být orig. 44mm
- Válec nesmí být zkrácen, ojnice musí být originální délky
- Karburátor libovolný, klapky jsou povolené, hlava válce libovolná, zapalování libovolné - může být bezkontaktní, výfuk libovolný, spojka libovolná
- Povolena pouze tří-rychlostní převodovka
- Ostatní věci jsou povolené
- Funkční brzdy, čitelné startovní číslo


Jawa50 SUPER-SPECIÁL
- Válec i blok můžou být jakkoliv upraveny, chlazení libovolné
- Karburátor libovolný, klapky jsou povolené, hlava válce libovolná, zapalování libovolné - může být bezkontaktní, výfuk libovolný, spojka libovolná
- Převodovka bez omezení počtu rychlostních stupňů
- Ostatní věci jsou povolené
- Funkční brzdy, čitelné startovní číslo


MINIKROS
- věkové omezení do 10ti let
- obsah motociklu 50ccm
- motor jednorychlostní s odstředivou spojkou
- motocykl, nebo čtyřkolka typu minibike


PITBIKE
- bez věkového omezení
- motocykl do obsahu 212 ccm



DALŠÍ PROPOZICE
- Kategorie SPECIÁL a SUPER-SPECIÁL budou startovat ve společné rozjížďce, ale hodnocena bude každá kategorie samostatně!
- Během jízdy je možné dotankovat a opravovat stroj, ale neni možné měnit jezdce ani stroj.
- Závod bude počítán pomocí elektronické časomíry.
- Systém závodu kategorií Pionýr a Pitbike bude 2x 20minut (může být změněno dle stavu trati)
- Trénink bude obsahovat jedno kvalifikační kolo (o pořadí na start)



POVINNÁ VÝSTROJ:
Každý závodník musí mít přilbu, brýle, rukavice, pevné boty, dlohé kalhoty a dlouhý rukáv.
3.9. 2011
galerie
1.9. 2012
galerie
2. galerie
3. galerie
4. galerie
31.8. 2013
galerie
video
2. video
2. galerie
3. galerie
4. galerie
30.8. 2014
galerie
2. galerie
video
2. video
3. video
3. galerie
Kategorie Jawa50 ORIGINÁL pojede pouze vrchní část trati, bez náročných sjezdů a výjezdů. Kategorie MINIKROS má vlasní okruh.

Přesné umístění trati ZDE
Trať si můžete prohlédnout na VIDEU
Poslední změna: 14.08.2023
Aktualizujte stránku
14.08.2023 - změna maximálního zdvihového objemu motoru u kat. PITBIKE
Aktualizujte stránku
15.8. 2015
galerie
2. galerie
3. galerie
4. galerie
video
5. galerie
6. galerie
2. video
3. video
7. galerie
Trať si prohlédněte na VIDEU
Přesné umístění trati ZDE
Kontakt - Zbyněk Vančura:     tel: 724 186 974
Oficiální web závodu:     www.okresanec.cz/fichtlcup
Systém závodu:     2x 20minut
Ročník:     13.
Termín závodu:     19.8. 2023

Kontakt:     fichtlcupokresanec@seznam.cz
Obec:     Okřesaneč
Leží:     u Golčova Jeníkova
Okres:     Kutná Hora
Trať:     motokrosová trať
Délka trati:     cca 950 m
Způsob přihlášení:     předem přes email, nebo telefonicky
Přejímka závodníků:     8:00 - 10:00 h
Startovné:     300 Kč
Věk závodníků:     žádné věkové omezení
Ukázat na mapě
+ 500 Kč vratná záloha
na čip a číslo
Prosíme přihlašte se předem:
fichtlcupokresanec@seznam.cz
tel. 724 186 974
+ kategorie
Pitbike
Minikros
Startovní čísla:     budou rozdána látková čísla
Řidičský a techn. průkaz:     není potřeba
Kategorie:     Jawa50 ORIGINÁL  -  Jawa50 OŘEŽPLECH  -  Jawa 50 SPECIÁL  -  Jawa50 SUPER-SPECIÁL
13.8. 2016
video
2. video
galerie
3. video
2. galerie
12.8. 2017
galerie
video
2. video
3. video
4. video
5. video
FichtlCup Okřesaneč 2015
25.8. 2018
galerie
video
2. galerie
3. galerie
2. video
3. video
24.8. 2019
galerie
video
Převýšení:     11 m (309 - 320 m.n.m)
2. galerie
2. video
novinky
pravidla
trať
galerie
22.8. 2020
galerie
video
2. video
21.8. 2021
video
2. video
3. video
Změna maximálního zdvih. objemu
motoru u kat. PITBIKE
galerie
20.8. 2022
galerie
2. galerie
video